joi, 17 martie 2011

Scenariu de film devenit realitate


Anul trecut stateam in scaunul unui cinematograf , rontaiam floricele si sorbeam linistita din paharul de cola …acum, stau in fotoliu si ma uit ingrozita cu noduri in gat la stiri si am parte de acelasi scenariu.

 Filmul 2012 si ceea ce se intampla de o saptamana in Japonia par sa fie “creatia” aceluiasi regizor desi, Roland Emmerich n-a “colaborat” niciodata cu Dumnezeu.
Imi amintesc ca filmul m-a pus pe ganduri atunci, dar m-am linistit singura spunandu-mi ca asa ceva nu are cum sa se intample niciodata, ca este doar un film.  Si totusi…de o saptamana am impresia ca vad acelasi film in fiecare zi.  Eu inca nu pot sa cred ca asa ceva se intampla. Sase mii de oameni morti si alti opt mii dati disparuti in mai putin de o saptamana e….e prea mult chiar si pentru un scenariu de film.
As vrea sa mai spun ceva dar nu gasesc cuvinte potrivite. Si oricum, orice cuvant e de prisos. Nu te poti lupta cu natura si cu voia lui Dumnezeu. 
Si totusi, cand vezi astfel de tragedii , parca realizezi cat de important este sa te bucuri de fiecare moment din viata ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu