marți, 15 martie 2011

Cine esti tu cu adevarat?



  Felul in care te comporti se transorma fie ca vrei, fie ca nu in cartea ta de vizita. Maniera de-a gesticula,  tinuta, atitudinea, pozitia corpului, modul in care privesti …toate asta vorbesc despre tine inainte ca tu sa deschizi gura.
 

Pana si vestimentatia, parfumul folosit, modul in care alegi sa te machiezi (dupa caz) si sa-ti aranjezi parul  iti devoaleaza personalitatea .
De cele mai multe ori limbajul trupului tradeaza ceea ce vorbele-ti imi spun despre tine . Ceea ce oamenii rostesc difera foarte mult de ceea ce ei simt sau gandesc cu adevarat. Si chiar daca stapanesti arta conversatiei aceste “detalii” te vor da intodeauna de gol.
Multi dintre noi nu stim sa descifram limbajul trupului, ceea ce inseamana ca stim prea putin despre  sentimentele si gandurile celor din jurul nostru. 

 De la mama am invatat ca atentia pentru detalii este extrem de importanta si tot de la ea am invatat ca descifrarea lor se trasforma in scutul meu de aparare fata de oameni. Iar de la Allan Pease am invatat ca o mai buna cunoastere a limbajului trupului nu imi va asigura neaparat fericirea, dar ma va ajuta cu siguranta sa nu fiu luata prin surprindere, sa evit dezamagirile si sa stiu mult mai multe lucruri care se petrec in jurul meu, indiferent daca ceilalti imi spun sau nu ce simt si ce gandesc.

2 comentarii:

  1. E important sa stii sau sa vrei sa stii insa, dupa ce invatam sa folosim toate aceste "detalii", nu ne transformam in niste impocriti?Nu ne ascundem adevarata fata?Depinde de fiecare cum foloseste aceste tehnici si aceste metode pentru ca poti deveni mai bun sau, poti sa te transformi in ceea ce multi vor constata mai devreme sau mai tarziu ca nu esti:)

    RăspundețiȘtergere