duminică, 13 martie 2011

Minuni multicolore…



De cateva zile soarele imi zambeste chipes,  pasarile parca au prins glas si aerul parca e mai proaspat. De cateva zile pe masa mea danseaza-n mii de feluri siluete multicolore. 

 Nu ma lasa sa dorm pana tarziu si ma scoate din casa la o plimbare. Nu ma supar pe ea pentru ca o asteptam de multa vreme si pentru ca imi este o prietena draga. 
 E primavara, iar primaverile mele incep intodeauna cu… O FLOARE.   Culorile pastelate, miresmele  inconfundabile, prospetimea, gingasia,  gratia, puritate si toata frumusetea acestui anotimp intruchipata in siluete de floare…asta –i primavara mea.  Mirosul lor nu se compara cu mirosul altor flori din oricare sezon si nu le-as inlocui cu nici cea mai scumpa floare din lume.
Le primesc cu drag si le ofer cu drag.  Mi le cumpar si singura pentru ca ele nu trebuie sa lipseasca nicicum de pe masa mea.  Ele imi inunda casa de culoare, parfum si frumusete.
Fara ele cred ca nici n-as simti venirea primaverii. Bine, asta daca primavara nu se transforma in ASTENIE.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu