sâmbătă, 12 martie 2011

Lacrimă de jar...

.
M-a uimit într-un mod foarte plăcut acestă abordare a Monicăi Anghel, iar melodia face parte din playlist ul meu de când a apărut şi încă nu m-am saturat de ea. O piesă care m-a prins din prima. Vocea Monicăi acompaniată de orchestra  Mahala Rai Banda sună irezistibil.   



….se putea mai bine? Nu cred…

De mică am fost fermecată de vocea Monicăi Anghel  şi îmi aduc bine aminte cum cântam în faţa oglinzii  la fixativul mamei melodiile ei. Nu dădeam atenţie la vârsta aia la versuri,  dar vocea ei mă atrăgea pur şi simplu ca un magnet. Au trecut mulţi ani de atunci şi încă ascult cu plăcere aceste melodii. Acum îmi plac şi mai mult parcă ….  poate pentru că m-au prins şi versurilor, care sunt absolut  fabuloase.  Refuz să cred că aceste melodii au fost uitate sau că mai există persoane care nici macăr n-au auzit de ele.








Aceste melodii  nu pot fi comparate cu nimic!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu